Różnorodne możliwości , z których można skorzystać posiadając kupon AdWords.

Różnorodne możliwości , z których można skorzystać posiadając kupon AdWords.

Różnorodne możliwości , z których można skorzystać posiadając kupon AdWords.

by 17 listopada 2015

Kiedy dana firma rozpoczyna swoją współpracę z Planownia, dostaje coś w postaci zachęty do dalszego rozwoju i badania pewnych możliwości. Mowa tu oczywiście o kuponie na kwotę 350 złotych, który przeznaczony jest do przeprowadzenia kampanii AdWords. Ten krótki artykuł pozwoli na wskazanie kilku możliwości, dzięki którym przedsiębiorca zorientuje się w lokalnym rynku, branży, w której się znajduje i konkurencji, a być może zyska również pierwszych klientów swojego sklepu. Kampanie reklama AdWords są bowiem jednymi z najbardziej opłacalnych i skutecznych metod na rozkręcenie i rozreklamowanie własnego biznesu w Internecie.

Wybór i testowanie słów kluczowych, które mogą przynieść ruch na stronie.

Weźmy prosty przykład, pozwalający na zobrazowanie podstawowych działań mających wpływ na ilość wejść na daną stronę. Jako przedsiębiorca i właściciel sklepu np. odzieżowego, zależy nam na użyciu pewnych kluczowych dla nas słów czy fraz. Skąd jednak możemy wiedzieć, że w danym momencie nasi potencjalni odbiorcy będą akurat szukać tych słów, na których najbardziej nam zależy? Wybór właściwych rozwiązań wydaje się dosyć łatwy, tym bardziej, iż możemy je swobodnie sprawdzić dzięki Google Trends. Istnieje bowiem aż kilka możliwości dopasowan określonych fraz, z których można korzystać w wybiórczy sposób.

Zakładając jednak, iż wybraliśmy dwie ważne dla nas frazy ( kurtki puchowe i płaszcze zimowe) mamy możliwość ustawienia na swoim koncie dwóch kampanii, zawierających w sobie słowa kluczowe w stopniu dopasowanym bądź zbliżonym. To daje nam z kolei pierwsze ruchy na tych frazach, które już w ciągu tygodnia czy dwóch jesteśmy w stanie prześledzić i zanalizować. Mamy więc szansę sprawdzenia, czy wybrane przez nas kampanie przynoszą oczekiwane rezultaty.

Raporty Wyszukiwanych Haseł są niezwykle przydatne, bowiem odzwierciedlają rzeczywiste ruchy i pozwalają w krótkim czasie zorientować się, czego w branży oczekują obecnie klienci. Jest to więc szereg działań użytkowników, następujących jeszcze przed momentem kliknięcia w naszą reklamę. Oczywiście takie działania zajmują sporo czasu, dlatego dobrze je zlecić firmom zewnętrznym, wyspecjalizowanym w tej branży. Planownia.pl jest jednym z ciekawszych pomysłów, dzięki ogromnej bazie wykonawców z  wielu dziedzin. Wykonanie analizy i przeprowadzenie kampanii w konkretnym sklepie, jest więc błahostką, przynoszącą olbrzymie korzyści. Tym bardziej, iż eksperci przywiązują uwagę do najmniejszych szczegółów, skupiając się wyłącznie na rozwiązaniach dopasowanych do specyfiki danego sklepu.

Zwiększenie sprzedaży w banalny sposób.

Wszystko, co zostało i zostanie napisane w tym artykule opiera się na kilku podstawowych zasadach. Są to przede wszystkim systematyka oraz analiza wykonywanych działań i przynoszonych rezultatów. Zwiększenie sprzedaży nie jest sprawa trudną, o ile poświęca się odpowiednią ilość własnego czasu. Zdarza się bowiem coraz częściej, iż jako przedsiębiorcy mamy dość specyficzny produkt, wymagający specjalnych fraz czy słów kluczowych. Ponieważ jest ich niewiele , można je śmiało wykorzystać podczas sprzedaży. To samo ma miejsce, gdy już przejdziemy pierwszy etap prób i analiz, o którym zostało wspomniane wyżej. Dodając te słowa w „dopasowaniu ścisłym” czy też „do wyrażenia” właściciel może na bieżąco śledzić, jaki efekt przynoszą jego działania.  Ta druga opcja ( dopasowanie do wyrażenia) jest szczególnie przydatne w momencie, gdy dana fraza zawiera kilka wyrazów. Rozwiązanie to umożliwia bowiem wyszukiwanie konkretnych artykułów czy produktów po różnej kolejności łączonych ze sobą wyrazów. Bez względu na ilość słów, frazy kluczowe czy też rodzaj dopasowania, kampania AdWords jest siecią nieustannych analiz i zmian, wprowadzanych do danego sklepu.

Display, czyli kampania zwiększająca świadomość marki czy też produktów innowacyjnych.

Niekiedy zdarza się, iż ludzie wiedzą o produktach, które sprzedajesz, jednak nie wiedzą dokładnie z czym je się je i w jaki sposób tak naprawdę działają. Wiąże się to również z brakiem wiedzy o możliwościach wyszukiwania konkretnych artykułów. W takich sytuacjach należy zastosować inne metody niż hasła dopasowania. Wówczas należy skupić się na dotarciu do takich klientów i zaprezentować im produkt z najlepszej strony. Jak pokazują badania jeden obraz potrafi zdziałać zdecydowanie więcej niż tysiące słów.

Wykorzystanie takich portali jak np. Youtube jest pomysłem dobrym, choć nie zawsze osiąga się pożądany rezultat. Posiadając sklep z innowacyjnymi gadżetami elektronicznymi można skorzystać z magazynów lifestylowych, portali z nowinkami technologicznymi, czy też kontach o sprzęcie elektronicznym, pokazując swoją, multimedialną i doskonale doprecyzowaną reklamę. Niekiedy ciężko jednak znaleźć odpowiednie miejsce do lokalizacji własnych filmików czy multimedialnych prezentacji. Idealne okazuje się wówczas skorzystanie z  Display Planner, narzędzia, które jest dostępne w każdym koncie AdWords. To także daje możliwość sprawdzenia po jakimś czasie, jakie efekty uzyskało się w ciągu ostatnich tygodni.

Posiadanie rozpoznawalnej marki.

Istotnym rozwiązaniem jest także przeprowadzenie kampanii brandowej, która może mieć miejsce w sytuacji, gdy posiadasz znaną markę albo współpracujesz z popularnym producentem i uzyskałeś zgodę na wykorzystanie jego wizerunku. Kampania Brandowa jest bowiem stricte kampanią danej marki, umożliwiającą kontrolę konkurencji i przesyłanie klientom wyselekcjonowanych informacji o danych promocjach czy obniżkach. Warto je mieć na swoim koncie, gdyż rozwiązania te mają zdecydowanie tańsze stawki i większy spółczynnik klikania.

Kampanie AdWords są doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorców chcących wypromować swój sklep czy działalność, mając jednocześnie kontrolę nad wynikami przeprowadzanych działań. Wielu właścicieli nie chce jednak angażować się w tego rodzaju rozwiązania, z obawy o brak umiejętności w tej dziedzinie. Planownia.pl jest jedną z firm działających w obszarze e-marketingu, specjalizującą się w kampaniach AdWords. Posiada bowiem szereg wykonawców znających dane branże i posiadających wieloletnie doświadczenie. To profesjonaliści wspomagający małe i duże przedsiębiorstwa w walce o lepsze wyniki sprzedażowe i rozrost firmy.

Related Pozycjonowanie SEO Articles

Similar Posts From Pozycjonowanie SEO Category